vinter i göteborg?

FY FAN VAD BRA JAG ÄR!

Det är ganska skönt att kunna säga de orden till sig själv ibland, idag är en sådan dag. Jag har tränat, redigerat klart alla bilder från fotograferingar, duschat (lite äckligt kanske att inte duscha efter 60 minuter spinning), skrivit klart bokrecensionen till engelska B, samt skrivit klart filmrecensionen i engelska C. Nu ska jag ägna mig åt lite roligare saker, som att lägga in alla bilder från sommaren 09 i en mapp som ska bli en skiva till Lillan (Johans syster alltså). Därefter se efter någon mysig julresa till Göteborg för mig och Johan. Ni vet lite som vi gjorde i mars, det var ju så himla mysigt så varför inte göra om det, bara att vi byter årstid, jag har hört att Göteborg är väldigt fint och mysigt på vintrarna så varför inte passa på?

Nu ska jag ägna några minuter åt det och därefter sova, ingen sovmorgon imorgon inte, suck.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback