Hemma från Götet

Nu är jag tillbaka igen efter en av de bästa helgerna i mitt liv, så fint har det varit, på riktigt! I lördags ganska exakt klockan 05.00 gick vi upp för att äta frukost och ta oss till stationen, sitta på en buss i drygt 3 timmar och anlända till vackra Göteborg. Vi gick på stan och shoppade en hel del. Runt två tog vi en taxi till hotellet för att ta det lugnt, bada jacuzzi och ta det lugnt. När klockan var 7 bestämde vi oss för att gå ner att äta, enligt mig var maten kass, helkass! Otrevlig servitris och knaprig pasta, suck! Men i vilket fall, det var supermysigt i alla fall och vet ni? När vi kom upp till rummet igen fick jag gå och lägga mig i sängen medan Johan ordnade i badrummet, jag fick absolut INTE komma in. När jag väl fick det hade han gjort det sjukligt mysigt, ni får se en bild alldeles strax.

+ Ibland behöver man helt enkelt vara tillsammans, ensamma så att säga. Jag trivs så oerhört bra tillsammans med Johan och det vet han mycket väl. Det har varit en otroligt mysig och fin helg. Hotellrummet var faktiskt över förväntan, även Göteborgs utbud, jag trodde inte jag skulle hitta sådär jättemycket men jodå. Jag hittade faktiskt den blå klänningen jag visade i förra inlägget, sådant gillas!

- Servitrisen förstörde verkligen hela middagen, i alla fall enligt mig. Otroligt otrevlig och jag tycker inte man ska arbeta inom något service-yrke om man inte kan bete sig, vare sig man har en dålig dag eller inte ska man visa sitt bästa humör mot kunder. Jag blev lite sur på mig själv, i början av lördagen var vi inne på Lush och köpte badbomd, jag stod ett bra tag och kollade på olika ansiktsmasker eftersom min hy har blivit så oerhört dålig på sistone. Expediten introdocerade mig för en hel del olika "sorter" men eftersom de ska förvaras kallt beslutade vi att gå dit nästa dag, idag alltså. Dessvärre så märkte vi att butiken inte öppnade förrän klockan 12 idag och vår buss gick redan klockan 12.10, det skulle nog ha blivit lite stressigt. Lite småtråkigt men nästa gång så!


Hur mysigt ser det inte ut? Ni ska också veta ett hela vägen fram till badkaret stod det fullt
med värmeljus. Jag har en väldigt romantisk pojkvän!


Sköna Göteborg nattetid, från hotellrummet.


Min fina pojkvän, Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback