klockan 9:00

Det positiva med att sova länge när Johan jobbar är att man inte alls behöver vänta lika länge på att han kommer hem sen, synd att det finns grannbarn som leker och tjoar som bäst när klockan är 9 på morgonen. Himla tröttsamt faktiskt, det som är ännu mer tröttsamt är när en av de skriker så man tror han ska dö, ungefär. Å andra sidan hinner man så mycket mer när man går upp tidigt. Istället för att ligga kvar i den fruktansvärt sköna sängen och lukta efter sin pojkväns doft har jag duschat, ätit frukost, städat rummet och sett klart på I skuggan av värmen som den vresiga pojkvännen inte ville se. Han påstår att de filmer jag tycker är bra är....dåliga. Har ni hört något mer korkat? Men nu har jag sett den i alla fall och för att vara ärlig måste jag säga att boken är fruktansvärt mycket bättre, filmen är dock inte dålig men ja, boken är bättre helt enkelt. Som det brukar vara alltså.

Nu ska jag typ....göra ingenting tills Johan kommer hem, vid 4, kul!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback