LAST NIGHT I WASN'T DRUNK, I WAS AWESOME

Partaj igår med tema 90-tal. Kändes en aning mobbat att gå runt med tofsar på huvudet som liknade Babyspice. Trevligt folk, trevlig musik och trevliga avslut gjorde min kväll. Tack till Amanda för att jag vill följa med som Matildas dejt. Efter att Amanda slängde ut mig och Matilda för att hon ville sova fick vi den briljanta idéen att traska iväg till vår vän Sebbe som vi inte sett sen studenten ungefär. Klockan fyra var vi hemma innanför säkra dörrar hos Matilda och sov till halv 12. Drack oboy och åt frukost, tvingade mig hem och firade faster som fyllde 50 år idag, grattis grattis. Sammanfattning av kvällen då. Faketatueringar, riktiga tatueringar, cider, grannar, 90talsmusik, strasstenar och skratt. Jag hade grymt kul, tack!

 

Svar till anonym: Ja, det är Blondinbella!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: bodyn? :) Bik bok.

2010-09-22 @ 23:44:05
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback