FÖRSTA OKTOBER

Första oktober, helt sick! Jag firar första oktober med att ligga och dra mig i älsklingens säng tills det är så tråkigt att man måste göra något annat, kilar ut till soffan istället och umgås med den sovande katten Atlas, världens finaste i övrigt. Ligger som en liten boll och kurar ihop sig i knät på mig ♥. Oprah går på tv och det är ju himla kul, bortsett från att gästen är den föredetta presidenten, George Bush, föredetta fru. Hemskt intressant...inte alls faktiskt. Jag ska sätta mig och illustrera istället. Förhoppningsvis blir jag klar tills Johan kommer hem vid fyra. Då blir det myspys innan jag åker hem för en skräckfilmskväll med Huldiz, Rasmus, Sebastian och två flensbor. Om jag överlever är det ju ett mirakel. Jag älskar skräckfilm, men hatar dem. Men det skiter vi i och kör på ändå.

Imorgon blir det jobb x 2.
Jobb i butiken 11-14 och senare på kvällen servitrisjobb tillsammans med Lovisa på fasters 50årsfest. Stressigt men så jäkla kul, time is money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback