PUSS!

Det är helt otroligt hur kär man kan vara i en person. Så kär att man skulle kunna tänka sig att spela in hans hjärtslag för att man känner sig så himla trygg när man hör det. Du-dunk, du-dunk! Att man känner det där magpirrande skrattet bubblar upp när man ser honom. Att man hoppas att Oskar Linnros låt Från och med du, ska spelas på radion när man åker bil för att man vet att han sjunger med och faktiskt låter väldigt lik Linnros. Att man varje gång när man tittar på honom tänker: Jepp, that's my man! Att man älskar att vara i hans närhet, känna hans varma händer mot mina kalla händer och oavbrutet pussa honom på kinden. Just precis så kär är jag. Och jag är så jäkla lycklig tillsammans med honom. Jag är så jäkla kär i dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback