BACK ON TRACK

Ja, jag vet att det är lite tyst här i bloggen just nu..Men jag pluggar i stort sett hela dagarna samt nöter på körskolan för nu jävlar ska jag få mitt körkort, punkt slut! I övrigt händer väldigt mycket just nu, överallt. Alla student och balsaker är helt klara och betygen sätts om två veckor, den 3'e. Det är många klassfester som alla försöker vara med på. Mycket uppgifter som ska vara klara inom en vecka, en lärare att strypa och en hel klass att sakna. Jobbiga tider. Men jag längtar till studenten, jag vill springa ut med min klass med mössan på och slänga mig om halsen på min familj, pojkvän och alla andra. puss! Jag antar att jag måste återgå till pluggandet, en designuppgift som väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback