QUESTIONS

Listan har jag lånat av Driola
Namn • Anna Therese Pettersson
Piercingar • Öronen
Tatueringar • Yes, min lilla, lilla på vänster fotvrist
Längd • 166,5 cm
Skostorlek • 39
Hårfärg • Brunt
Fräknar • Får alltid massor när jag solar, älskar det!
Motto • Leva bör man annars dör man

Kär • Oerhört ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans? • Jag skulle aldrig tacka nej till Göteborg, eller Linköping
Tycker du att du är attraktiv? • Jag är nog inte rätt person att bedöma det
Dricker du? • Det händer väl
Röker du? • Nej, aldrig gjort, kommer aldrig göra
Vilket schampo använder du? • Rehab från Lush, underbart!
Vilken parfym använder du? • Into the blue - Escada, Deep red - Hugo Boss och många fler
Vad är du rädd för? • Många saker, men framför allt att inte kunna leva upp till människors krav.
Gillar du att tvätta? • Jag lärde mig för några veckor sedan och det är ganska kul faktiskt
Gillar du berg- och dalbanor? • Vem gör inte det?

Senaste...
Filmen du hyrde? • Inglourious Basterds & I love you man med älsklingen
Filmen du köpte? • 500 days of Summer
Låten du hörde? • She's got you so high - Mumm-ra
Låten du laddade ner? • Det är ju olagligt...
Personen du ringde? • Mammsen ♥
Personen som ringde dig? • Johan ♥
TV-program du såg? • Efterlyst
Personen du tänkte på? • Anna Anka...

Favorit...
Låt • Kan inte ha en favorit, har istället massor
Sak att göra • Leva livet
Sport • Volleyboll
Dryck • Vatten
Kläder • Sommarkläder just nu i alla fall
Film • Väldigt bra fråga, men The notebook är en klar favorit
Bil • C30
Serie • Sex and the city

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? • Ja
Gråtit över en flicka? • Ja
Ljugit för någon? • Ja
Varit i slagsmål? • Nepp
Blivit arresterad? • Nepp

Antal...
Gånger du varit kär? • Räknar två
Gånger ditt hjärta brustit? • Tänker du spela medlidande eller?
Hjärtat brustet på grund av dig? • Donno
Tjejer du kysst? • Girlfriends ≈ några stycken
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? • Ett par stycken i alla fall
Gånger ditt namn varit med i tidningen? • Så mediekåt är jag inte så jag räknar


Senaste...
Boken du läste? • Håller på med Andreas Carlson - Låtarna som skrev mitt liv, riktig skitbok faktiskt
Personen du fick e-mail av? • Min engelsklärare, Brenda
Personen du fick brev av? • Förra året fick jag ett paket som innehöll en av mina Fjällräven-jackor
Personen du fick sms av? • Johan tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans? • Förut idag
Saken du köpte? • En snygg tunika från H&Ms Blues-kollektion, NOM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saab c30??

2010-03-07 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback