P3

Tredje dagen på praktiken och samma väder idag också. Man kan väl hoppas att vädret håller i sig tills vi slutar praktiken så kanske våren har kommit för att stanna. Jag och Matilda fick sitta med alla dessa papper idag också, fick lunch en aning tidigare och på tillbakavägen svängde vi förbi Coop på Kvarnen för att köpa muffins som smakade diskmedel. Dagens bästa nurå; vi hittade frekvensratten på radion!!! Äntligen, igår satt vi nämligen och lyssnade på hemska radio Sörmland. Jag menar, vem vill höra om att kommungubben har sökt till Robinson. En sak om han kommit med men hallå, han har ju bara sökt. Det är vad jag kallar att ta ut segern i förskott! Nu fick vi istället lyssna på underbara P3, med allt vad det innebär. Lycka! Dagen ska jag tillbringa med allt plugg jag har att göra, börja skriva en rapport och lite annat roligt. Have a nice day everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback