MOVING MY ASS

Hemma igen, som vanligt på söndagar. Imorgon börjar praktiken och jag måste säga att jag ändå är lite pepp, jag har turen att få vara med Hulda i fyra veckor, dumt att klaga, aight? Jag och Johan spelade Monopol förut...från och med nu så slutar jag spela Monopol. Börjar istället med realistiska och roliga spel såsom Fia med Knuff och sånt. Mucho bättre. Sitter i övrigt och glor på klädhögen jag spred ut precis när jag kom hem, den har legat sådär ett tag nu och börjar kännas en aning störande så istället för att packa upp när jag kommer hem ifrån en trevlig söndagsmiddag hos family Tolbäcken så ska jag dra min arsle här ifrån, fixa den utspridda packningen och bädda sängen så det blir skönt att krypa ner sedan och sova efter att ha bokat en solsemester och badat spa-tunna. Slår vad om att jag har en mycket bättre söndag än vad ni har, har jag rätt eller har jag?! Nej, jag tänkte väl det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback