HELLO SUNSHINE

Första dagen på praktiken avklarad, har lite skrivkramp i tummen men det var ändå väldigt helt okej att vara där. Allting gick snabbt och handledaren var en man som man omöjligt kan ogilla. Jag och Hulda knallade hem till henne och fixade lunch, våfflor. Mätta och belåtna, skrev ytterligare några stycken etiketter och klistrade upp på hyllor där alla böcker på företaget står. Därefter var det slut på dagen, jahapp! Gick hem i solskenet (stanna, snälla rara du) och skottade snö, läs smält snö, med lillebror och plockade in ena tomten som hade stått på samma ställe lite för länge. Nu åkte han istället in i garaget och lär få stå där till december i år. Men våren är på G, jag är glad och känner att vårhumöret kommer infinna sig i min kropp snart. I alla fall om solen fortsätter stå i och snön smälter. Nu ska jag göra något mindre skoj och börja städa rummet, och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback