FRITZEL-STYLE

Matilda har åkt hem efter en heldag med fosterställning i sängen, Gerard Butler och lite småsnack sådär. Helt underbart. Men nu har hon åkt hem och ångrar sig som fan har jag hört, HAH! Skyll dig själv söta du. Nu sitter jag bara och funderar på att om jag hade tvingat Matilda att vara kvar hade jag inte alls haft såhär tråkigt. Jag kanske skulle ha hållit henne fånga här a lá Fritzel. Fast utan göra-barn-biten såklart.

Jaja, några filmer går det väl på tv och annars finns ju böcker...ehe, kan ju inte bli en mera lam lördagskväll verkar det som. Känner ett starkt behov av att gå ut och gå ännu en långpromenad, kanske inte så lång som förut men en lite tripp sådär. Verkar dock inte som att någon sate är på, så jag får väl sitta här som en rugguggla och tyna bort. LATER FELLOWS.

Kommentarer
Postat av: matilda

Men jag fick ju en trevlig kväll! Som slutade mindre trevligt. = kunde ha stannat hemma!

2010-03-28 @ 19:16:14
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback