FINDING THE PERFECT MATCH

Jag tror att jag har blivit en smycke-tjej, ni vet en sån som har ringar, armband och halsband. Halsband ändrar jag väldigt sällan utan håller mig för det mesta till det underbart fina och betydelsefulla guldhalsbandet jag fått av min farmor. Det föreställer en droppe som min gammelmormor har haft, och ett litet hjärtat där bredvid. Jag trivs helt enkelt med det och det ser konstigt och naket ut om jag inte använder det. Armband och ringar har kommit till i min ägo allt mer under de senaste veckorna, jag har aldrig tyckt vidare mycket om armband utan har mest tyckt att de stör mig när jag skriver eftersom jag har både klocka och armband på höger arm (JA, höger och inte vänster). Jag tror det ändrades när jag fyllde 17 och fick ett fruktansvärt fint armband av min älskade Johan och har börjat använda armband mer och mer sedan dess, även om det har varit en seg utveckling så har jag vant mig vid att ha något som hänger och dinglar längs handleden när jag skriver, både på datorn och med penna. Och så ringar, I LOVE IT! Det är så äckligt jävla snyggt enligt mig och en najsig ring kan lyfta en hel outfit som annars är väldigt tråkig. Nu är jag alltså ute efter fler ringar, eftersom jag just nu bara har en i min minimala samling, känns något trist att bara kunna ha en enda ring som man dessutom bara kan ha till svart då den skär sig till alla andra färger. Den är stor, oval och chockrosa - ungefär. Så nu ska jag banne mig på ringjakt, wish me luck! Next stop; H&M, Cocoo och något annat roligt, har ni förslag på sidor där det finns snygga ringar?

Ring från cocoo.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback