100328

Söndag, älskade söndag. Har betat av min lista lite på vad jag skulle göra idag, städat rummet och dammsugit. Nu väntar lite plugg och vid fem blir det spinning för första gången på en vecka. Doesn't feel too good. Men på't igen som man säger. Imorgon börjar sista veckan på praktiken och även sista veckan innan lov, känns faktiskt inte helt fel. Påsklov alltså, känns som att det precis var sportlov, eller?! Men jag ska inte vara den som är den och klaga utan njuta fullt ut av mitt efterlängtade lov och gotta mig i att det ynka 55 dagar kvar till studenten när vi kommer tillbaka till skolan, om jag har räknat rätt alltså. Men med mina matematiska kunskaper ska vi nog inte hoppas på för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback