100304

Vilken dag alltså, har inte gjort så mycket annat än att blivit fotograferad, ätit och därefter har jag bara duschat och ätit. Dagen har gått väldigt snabbt med andra ord. Jag fick reda på att jag fick VG på provet jag skrev innan jag for till Sälen i Naturkunskap. Väldigt okej tycker jag i alla fall. Nu på kvällen har jag suttit och läst om hur man fixar till en bloggdesign, det börjar klarna i huvudet lite så tills nästa vecka ska jag försöka få upp en ny design. Det blir ett väldigt stort projekt för mig eftersom jag aldrig har gjort något liknande. Let the game begin. Eller hur man nu ska säga.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

underbar kärlek i headern!♥

2010-03-05 @ 03:59:22
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback