RÖKMOLN

Var duktig och gjorde tre teoriprov förut efter skolan, knallade hem och har nu försökt komma på ett bra ämne till min vetenskapliga uppsats i svenska c. Det lutar mot att det blir Kinesiska muren, med tanke på att jag alltid skriver om så negativa ämnen kan det vara kul att liva upp allting och skriva om något så skojigt som Kinesiska muren. Kan ju inte bli mycket roligare, haha. Jag bad min bror att starta en brasa för att det är så himla kallt här i huset, efter ett tag ropar han på mig att jag måste komma. När jag öppnar min dörr så går jag in i ett stort jädra rökmoln! Killen hade glömt att öppna spjället! HAHAHA! Jösses, men nu är pappa hemma och fixar biffen istället.

Nu ska jag börja klura på all text i uppsatsen,
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback