LET ME IN WITH THE SOUND OF YOUR TEARS

Gårdagen var himla trevlig. Faktum är att hela veckan har varit väldigt trevlig. I onsdag var jag och Lovisa ute och skakade loss, i torsdags fick jag besök av Matilda och vi satt och glodde på Titanic, färgade hår och snicksnackade, as usual. I går fick jag finbesök av Linn, god mat och en promenad sent på kvällen. Ikväll blir det lugnt tillsammans med Lovisa, lite film och något gott att äta. Än så länge har dagen varit fylld med lite städning, läsning av den nya boken och tvättande. Jag är snart på min tredje tvätt. Shit! Min mor kommer bli så glad när hon kommer hem! Kul att göra lite nytta här hemma ett tag. Men man behöver ju inte göra det till en vana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback