NÄSTA VECKA BLIR BRA...

Nu håller jag på att somna sittandes här i sängen, så lika bra att krypa ner och somna gott, samt peppa lite inför konserten imorgon. Lär bli en aning grymt liksom. Annat trevligt som hänt idag är att jag träffade Lovisa efter skolan OCH att jag fick MVG på mitt sista tal i svenska c. Lycklig som tusan! Dessutom är kursen slut nu så ja, jag är mer är glad. Ett ämne mindre att tänka på. Jag lämnade in krönika och ledare i svenska b och fick ännu en läxa att bocka av alltså. Jag är i grymt tempo nu med skolan. Nästa vecka blir det att göra klart examensarbetet (eftersom jag åker till Kanarieöarna på söndagen samma vecka) och skriva letter i engelska c. Just det, jag glömde att jag måste skriva mitt muntliga till svenska b också, som jag har på onsdagen, och ett matteprov på det. Shit vilken vecka jag har framför mig. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback