HÖGSKOLEPROVET

Okej, gårdagen. Vi slötittade igenom hela New Moon, halvdog till filmen Paranormal Activity och somnade till All about Steve. Så ja, vi är väl inte de bästa på att välja filmer kanske. Speciellt inte när jag är så sjukt lättskrämd. Det ska tilläggas att jag faktiskt tror på spöken och blev livrädd av en dammtuss som låg och blåste på badrumsgolvet efter att Lovisa åkte hem. Att man ska göra högskoleprovet dagen efter, en lördag, och somnar runt halv tre är ju bara en liten bonus. Nu ska jag tillbaka till min gamla skola alltså. Till min gamla mentorssal till och med, känns väldigt konstigt eftersom att det var nära på sex år sedan jag var där senast. HM, känns inte sådär superbra att slösa hela sin underbara sovmorgon och lördag till att sitta och nöta svenska, engelska och matte en hel dag. Provet beräknas vara klart 16.20, lockar det? Någon?! Nej, tänkte väl det...Önska mig lycka till så hörs vi senare efter proven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback