FROM YESTERDAY

Gårdagen var helfin. En aning mycket av det goda men det var väldigt trevligt i vilket fall. Idag har jag i stort sett inte gjort någonting. Ätit frukost, legat i sängen och dragit ut på att kliva upp. Nu har jag kommit så långt att jag satt på mig lite normala kläder i form av mjukisbyxor och ett linne, dragit upp persiennen halvvägs och borstat tänderna. Jag är en bit på väg i alla fall. Mamma väckte mig tidigt eftersom hon och Rasmus drog till Sälen idag, tills på torsdag. Tur att pappa är en hejjare på att laga mat, annars skulle jag få leva på, likt Matilda, panpizza och snabbmakaroner tills de kommer hem. Jag funderar på om man ska ta tummen ur röven och bädda rent sängen kanske, kan vara skönt att krypa ner i en nybäddad säng ikväll. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback