FIVE THINGS ABOUT ME

♣ Jag är lite av en perfektionist, måste ha dosor och liknande i storleksordning ibland och blir tokig om någon kommer och förstör när jag städat.
♣ På senare tid har jag utvecklat en liten form av fobi för tåg som åker förbi. Min puls går superhögt och måste vända mig bort och hålla för öronen. Om folk undrar vad jag lider av är en annan femma.
♣ Mitt mål för året är att lära mig dricka öl, mest för att det ser så oerhört socialt ut.
♣ Jag är oerhört bra på att memorera ansikten och namn, samt att passa ihop dem. Leder till att folk tror att jag är en stalker av något slag. Vilket leder oss in på nästa punkt.
♣ Jag hatar att känna mig ouppdaterad om allt, människor, händelser och allt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback