12 DAGAR KVAR

Jag har tillbringat hela dagen tillsammans med min favorit på andra sidan stan, Frida. Vi har suttit ett bra tag vid köksbordet och snattrat och därefter gick vi på promenad för att snattra av oss ännu mer. Jag följde henne en bit och när jag kom hem fixade jag med tvätten. Mamma och Rasmus kommer ju hem imorgon så jag tänkte att man måste ju fixa till huset så de inte får hjärtsnörp när de kliver in genom dörren. Nu sitter jag i sängen, för ovanlighetens skull och funderar över vad tusan jag ska börja i plugghögen som i övrigt inte är speciellt stor längre. Men det finns småsaker kvar som jag verkligen måste få gjort tills jag åker till Fuertoventura. Bara 12 dagar kvar tills vi lyfter. Men som jag sa, lite plugg kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback