100413

Första dagen i skolan på väldigt låååång tid och jo, det kändes bra. Skönt att få skratta och skojja på som vanligt igen. Love it! Jag har lämnat in min förbannade projektrapport också, kändes helt grymt att ge den till läraren med ett stort leende och gå där ifrån, nöjd som en jag vet inte vad. Efter skolan har jag hunnit sitta på körskolan, inte långt kvar tills mitt efterlängtade körkort förhoppningsvis infinner sig i min lilla plånbok. Snart ska jag ut och övningsköra med daddy, planera mat och vid sex kommer min gamle trogne vän David och lär mig matte. Jag såg nämligen igår att jag visst har prov på fredag, inte alltför frestande. Men det måste göras om jag inte vill tillbringa en tid att läsa upp betyg. Men det hoppas vi inte att jag behöver. Nu ska jag ut och driva my car. Lycka till Therese, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback