WEEKLY

Visst är det skönt att planera lite i förväg sådär?
Jag har i alla fall sett till att jag har fullt upp nästa vecka. Vecka 38 kommer alltså vara proppfull för min del och den kommer se ut ungefär såhär:

Måndag:
Då ska jag ha körlektion klockan 08.15, gå i skolan och åka iväg till sjukhuset för att prova mitt blod. Jag har nämligen blivit 18 och anmält mig som blodgivare.

Tisdag: På tisdagen ska jag träffa min fina vän Lovisa och äntligen ta tag i mitt rum som ser ut som en bombnedslag. I alla fall när det gäller damm.

Onsdag: Det är dags för min femte operation på Sophiahemmet i Stockholm. En dagskirurgi och jag kommer troligtvis bara gå på kryckor i 2-3 dagar, hur skönt som helst! Det är väldigt roligt i början men tro mig, efter 24 veckor är det inte lika roligt som det var de första 5 minutrarna.

Torsdag: Då har jag inte planerat någonting, vi får se om jag orkar med skolan. Men det hoppas jag, det ska inte vara några problem.

Fredag: Fredagen fylls förhoppningsvis med en tjejkväll. Jag är troligtvis klar med min fördjupning lite tidigare än fredag men det är då deadline är för arbetet.

Nu ska jag skriva på min fördjupning, kika på OTH och varva ner inför natten.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback