TA HAND OM DIG

Okey, skolan har börjat och jag är så himla trött! Tur att vi inte går alltför länge idag, vi går bara till 15.05. Vi har haft brandövning nu på morgonen, himla givande. Knasigt nog får jag alltid en äcklig liten klump i magen när jag hör sirener. Jag tror det beror på att de visar att nu är det allvar.
Jag längtar efter helgen nu, jag är grymt trött och vill sova. Nu återstår det en massa jädra lektioner och två lunchraster. Jag har bestämt mig för att det ska bli en riktig ta-hand-om-mig-själv dag, jag ska fixa fötterna, lägga på lite mer nagellack och fila och ha mig, fila naglarna och göra dom fina. Ha hårinpackning och ansiktsmask och jo, bara ta hand om mig själv.
Men innan det ska jag ha en körlektion.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback