OPERATION

Fin dag! Jag har varit i skolan, träffat Lovisa och städat rummet. Jag köpte jordens skönaste lakan som påminner mig om min farmor, jag sov alltid i liknande när jag var där. Senaste nytt är att jag har slitit ur alla tovor i håret jag får av descutan, det är alltså bakteriedödande medel man använder innan operation. Istället för att få njuta av mina nya lakan åker jag och pappa upp ikväll redan eftersom operationstiden är så tidigt. Vi sover på Scandic uppe i Stockholm, är det inte himla nedrigt att inte få njuta av hotellfrukosten? Orättvist tycker jag i alla fall. Nu sitter jag och njuter av min sista måltid, på ett dygn i alla fall. En mini-fasta kan man kalla det, kanske. Nu ska jag fortsätta titta på 2½ men och invänta min far innan vi åker iväg. Nå ja, wish me luck!

Något mer inlägg kanske det blir.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback