MADE MY DAY

Nyss hemkommen från Norrköping med mamsi. Hittade en hel del, bland annat en kofta för 1500, kände att den spräckte min budget ganska rejält så den fick istället hänga kvar i affären. Det som fick följa med hem var bland annat ett par stövlar, två linnen och en halsduk. Än så länge var dagen väldigt bra, det som gjorde det ÄNNU bättre var att Daniél Espinosa (regissör till Snabba Cash) ringde mig på vägen hem från Norrköping, det gjorde min dag! Han är fruktansvärt trevlig och vi skulle smsa upp lite tider till honom. Hur kul som helst!

Nu ska jag ut och powerwalka, testa att springa lite kanske.
Hörs sen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

har johan på sig din tröja på bilden i headern? :D

2009-09-29 @ 21:55:01
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com
Postat av: Therese

Svar: nej ditt cp, men dom är lika ^^

2009-09-29 @ 21:57:42
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback