JAG DÖR LITE INOMBORDS

Istället för norrköping idag blir det en massa jädrans plugg. Jag har gjort en hel lista med saker som ska vara klart i slutet på veckan som snart tar fart, jag är riktigt skoltrött nu - på riktigt. Jag hoppas för guds skull att det kommer gå över snart, med tanke på hur mycket läxor, uppgifter och saker vi ska göra och allting ska vara klart inom en liten tid. Fy vad lärare kan vara hemska ibland.

Planeringen för min dag ser helt enkelt ut såhär:
- Vara med på budgivningen för en av fjällräven-jackorna jag hittat.
- Kika runt på eventuella bilar för mig.
- Plugga i massor
  • Svenska B, läsa och se film, recensera och jämföra
  • Svenska C, börja skriva på min novell
  • Engelska C, vara ute i god tid och göra uppgiften vi fått
  • Engelska B, skriva filmrecension av sämsta filmen någonsin
  • Läsa böcker, för tillfället Spelet och Om jag inte hinner vakna
Det är vad jag ska göra idag, en promenad ska jag också hinna med.
Vi hörs senare.
Ha en fin dag allihopa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback