HEY AGAIN

HEY HEY HEY!
Jag är hyffsat pigg nu, vaknade från operationsbordet vid 9-10 kanske och fick åka hem redan vid 11. Med tanke på att jag sov hela vägen var det inte speciellt mycket att klaga på. Eftersom jag mår så hemskt illa av morfin fick jag nu istället en massa lokalbedövningar runt om i knät, dessa börjar nu släppa så det gör mer ont för varje minut. Tur att jag ska sova snart så jag får ta min värktablett. I stort sett har jag bara sovit och tittat på tv hela dagen sedan jag kom hem, mest sova faktiskt. Jag är hemma från skolan imorgon i alla fall men på fredag planerar jag att komma dit. Nu är det dags för True blood.

Hörs imorgon, eller lite senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback