HELG

God kväll!
En hel helg utan bloggande, känns lite småkonstigt men jag har haft en ruskigt bra helg i vilket fall. Min fredag innebar mys tillsammans med tjejerna i klassen, vi åt nyttig mat och såg en stund på Män som hatar kvinnor. I stort sett var det allt jag gjorde, på kvällen kom Johan och hämtade mig hos Anna. På lördagen började jag jobba vid 10, med kryckor och allt. Jag jobbade till klockan 2 och efter det for jag och Johan till Norrköping. Jag hittade bland annat en tunika från Monki (den jag visade för någon vecka sedan), en top från Åhléns, en ansiktsmask från Lush och hårspännen. Dagen till ära tvingade jag dessutom på mig ett par jeans trots att det skavde på bandaget. Söndagen tillbringade jag också tillsammans med min fining, vi var till Vingåker och for hem helt tomhämta bakade überkladdiga muffins och såg på Män som hatar kvinnor (nej jag får inte nog av den filmen). Idag, på min lediga dag var jag uppe redan vid 7 för att gå på riskettan på SE-trafikskola. Johan åkte hem och jag tillbringade resten av dagen tillsammans med Matilda, som hjälpte mig flytta runt på lite möbler i rummet

Det här har alltså varit min helg + måndag.
Nu ska jag få lite saker gjorda här och duscha, sen är det Grease för hela slanten!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback