"hard" work

Det är himla dött på jobbet idag ska jag säga, inte så mycket som en tillstymmelse till stress här inte. Tack och lov är det bara en timme kvar tills jag kan stänga, åka hem och byta kläder och åka iväg till min älskling. Men vad ska jag göra enda tills dess? Dumt att jag inte tog med min dator, då kunde jag ju fått klart illustrationen på miss Fox tills jag åker. Det går ju bara snabbare och snabbare att göra illustrationerna, himla roligt är det.

Förresten håller ett par byggare på att renovera i fotostudion eftersom de fick en vattenskada i maj. Det riktigt ekar när de borrar och har sig, fy vad jobbigt det är. Jag får vara glad att jag inte är här alltför ofta så slipper jag i alla fall bli hörselskadad. Men om man skulle återgå till arbetet kanske....

Ha en bra helg allihopa!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Tack tack! :)

2009-09-07 @ 12:16:01
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback