GOOD ME

En hel dag med plugg, fy fan så trött jag är nu. Huvudvärk har jag också. Jag blev klar med två skolgrejer i alla fall och imorgon ska jag fortsätta vara förbannat bra. Jag har hittat en ny bra plats att plugga på, istället för att sitta i sängen som jag normalt sätt gör och får ont i ryggen så sitter jag nu i fotöljen jag har haft i ett bra tag. Det betyder att jag har ont i ryggen helt i onödan i drygt 6 månader, eller mer. Himla dumt av mig, varför har jag inte kommit på den här bra idéen förut? Nå ja, nu ska jag krypa till korgs och läsa ännu fler sidor i boken Spelet. Lyssna på underbar musik och invänta morgondagen.

PUSS

Det här kan vara en av de mest grymma videor jag sett, sådan jädra

humörhöjare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback