FULL RULLE

Yey, nu är jag tillbaka här igen, på topp! Om man bortser från min hälsa alltså, för den är i botten, jag är extremt förkyld och hostar och hackar, gräsligt är det. Jag har haft en kanonhelg tillsammans med min fining, varit i Jönköping och Gränna. Nu är det full rulle här och jag ska leta efter fakta om The Manson family till min fördjupning jag skriver till svenska B, dessutom letar jag och min projektgrupp efter olika artister och skådespelare till vvår tidning, fint går det! Samtidigt som jag letar efter fler illustrationer och kikar på OTH som i övrigt är grymt! Jag är helt fast så nu får vi hoppas att jag hinner kolla klart tills fredag då jag träffar Lillan igen. Hoppas hoppas!

Förresten blev jag klar med illustrationen igår kväll.
Ni får se den om några minuter.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback