FEELINGS

Äntligen fredag, som jag har längtat den här helgen! Enormt är rätta ordet. Kvällen kommer tillbringas med Matilda och Rasmus från klassen, då jag och Matilda först ska ut och äta och därefter möta upp Rasmus för att gå på bio. Ett väldigt bra sätt att tillbringa sin fredagskväll om ni frågar mig.

Nu har jag svidat om till lite mer acceptabla kläder och ska snart be min mor skjutsa ner mig till pressbyrån. Jag tänkte nämligen få iväg Driola och Johans skiva som innehåller alla bilder från fotograferingen. En liten överraskning är det också i paketet, hemsk vad busig jag är ibland.
Nu ska jag börja göra mig klar, men hörrni, jag har en känsla det kommer bli en förjävla bra kväll!

I gotta a feeling


Kommentarer
Postat av: malin

måste bara säga att jag diggar din header stenhårt! :D :*

2009-09-25 @ 19:38:08
URL: http://fiama.blogg.se/
Postat av: driola

EYYY HALLÅÅ, VADÅ ÖVERRASKNING :O

2009-09-25 @ 22:48:01
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback