CREEPY

Nu är jag hemma igen efter skolan och körlektion. På naturkunskapen tänkte vår lärare att vi skulle ut och fiska småkryp ur sjön, visst tänkte vi. Vid sjön finns det en trapp man måste gå nerför. Med tanke på att det var väldigt varmt säger jag till Matilda som går några få meter framför mig att hon ska skrika om hon ser någon orm. Några sekunder senare skriker hon. Ni kan ju gissa vad som låg ihopslingrat på trappen. Usch, jag ryser i hela kroppen när jag skriver det. Lektionen slutade med att jag och Clara gick tillbaka till klassrummet. Känns lite småmesigt men nej, aldrig att jag går förbi en fet huggorm.

Nåja, jag har haft körlektion också, gick hur bra som helst! Jag blev chockad att det gick så bra med tanke på att jag körde en ny bil och att jag inte har kört på lite mer än en vecka. Nu ska jag gräva ner mig i Manson family igen och göra lite mat har jag tänkt, jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback