CONFUSION

Okej, jag sitter kvar i skolan och ska försöka jobba lite på mitt examensarbete, istället för att göra det sitter jag och kollar på facebook, bloggkoll, här och youtube. Jag var lite dum som ringde till min körlärare förut och sa att hon kunde hämta mig i skolan istället, klantigt med tanke på att jag har drygt 1 timme kvar att vänta nu...Nåja, klantig får man väl vara ibland då. Klockan 15 ska jag ringa till bandet Cartwall för att få en liten intervju, jag hoppas för kung och fosterland att det går bra, att jag inte stakar mig och att han svarar snällt på frågorna. Eller är det en kille jag ska intervjua? Det är det va? Eller? Jo, så bra koll har jag. Eller jo, han heter Olle så jag hoppas det är en kille - för hans skull.
Nu ska jag skriva på Banksy.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback