BAD MOOD

Jag är på riktigt dåligt humör idag, jag känner det enda ut i fingertopparna, så om jag nu är otrevlig mot någon har jag förvarnat er om mitt pissiga humör. När jag kom till skolan fick jag höra att engelskaläxan jag satt och gjorde igår och blev förbannat nöjd med inte alls skulle göras på det viset, hem och göra om skiten - KUL! Dessutom fick jag en tid hos skolsköterskan imorgon efter som jag var tvungen att ha med ett intyg för att ta bort stygnen. SEN NÄR FAN BEHÖVER MAN INTYG FÖR ATT TA BORT STYGN? Kan någon vara snäll och berätta det? Det är ju bara en lite jädra tråd som ska bort, jag har aldrig behövt ett intyg för det alla andra gånger, har det skett en ändring sedan dess?
Nu ska jag försöka bli glad, göra examensarbete och le mitt fakesmile.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback