VÖLVÖ

Utmärkt dag. Matilda följde med efter skolan så vi har bakat i massor, typ bullar och muffins. Mums. Tack och lov fick hon med en hel del hem så vi slapp äta upp allting själva här hemma. För att bättra på dagen här så gick jag och köpte en bil förut. Bara sådär liksom. Nej, okej. Inte riktigt bara sådär, pappa hämtade mig och Matilda efter skolan så vi provåkte lite. Finfin Völvö-97. Bra övningskörningsbil tycker jag, dessutom verkar den väldigt...snäll? Kan man säga att en bil är snäll? Hmf. Jaja, nu ska jag bara vänta på att de på verkstan ska fixa sitt, byta kammrem, checka bromsar och putsa till den lite. Det låter ju himla snällt tycker jag. Första veckan i november är den förhoppningsvis här hemma. Då jäklar ska jag övningsköra som en dåre!

Nu ska jag sticka ut och springa, sådant jobbigt kli i benen, usch.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback