SÅ TAR MAN SIG I KRAGEN

Inte vidare bättre dag idag kan jag väl inte påstå. Eller jo, den här dagen gick snabbare, antar att det var med tanke på vår bästa naturlärare! Huvudvärken sitter i också, och som grädde på moset hade jag tuggummi på min stol.

Jag har putsat mitt fönster idag i alla fall, som jag har sagt till mig själv hela veckan...men nu är det gjort! För att vara lite extra duktig idag ska jag snart bege mig ut på en springtur så jag kan rensa huvudet lite och sätta mig och plugga efter det. Låter som en helt okej kväll. Jag ska duscha så klart innan jag sätter mig och pluggar, och ha en skön ansiktsmask. Man kanske skulle ha en liten spa-kväll? Innan plugget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback