NEW WEEK

En helt grym dålig uppdatering i helgen, anledningen är väldigt enkelt. Min finaste pojkvän har varit hos mig sen fredags natt och jag har helt enkelt velat vara med honom så mycket som möjligt. Helt otroligt vad det är skönt att vara tillsammans med någon en hel helg.
Ny vecka alltså, inte alls lika pressad som förra vecka men ja. Idag ska jag till min frisör Micke och fräscha upp håret lite. Städa måste jag också göra idag. Och börja skriva på min novell till Svenska C. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Linn, hon fyllde ju år för snart 2 månader sedan och jag har inte firat henne än - dåligt av mig. Jag måste verkligen damma mitt rum i veckan, och tvätta fönstret. Ja, jag har lite att göra nu i veckan iaf men nu är tanken att jag ska forsätta med projektarbetet och ta bilder till tidningen - nervööööst.
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: johan

Haha, jag tänkte precis på det i morse när du drog upp persiennen, jävlar vad smutsiga fönster!^^

2009-10-05 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback