VÄSKOR

Åh, bara 40 minuter kvar av måndagen. Den mest sega dagen av de segaste. Jag har i alla fall fått gjort lite på Espinosa-reportaget och förhoppningsvis fattas det inte mycket nu. Jag har planerat min vecka - in i minsta detalj och nu sitter jag och funderar på vad man ska göra tills pappa kommer så man får övningsköra hem. 
Något jag kom på att jag borde ha köpt i Göteborg var en kofta och en väska. Kofta köpte jag inte för att det är så snorigt dyrt, och ingen väska för att Johan tyckte Vadå, du har ju redan massor av väskor. Killar alltså...Nej men nu ska jag glo efter en ny väska. Har en känsla av att någon bra och billig affär kan ha något trevlig och smarrigt för ögonen. 

Nu ska vi ut på väskjakt 
Melodi. Mora Träsk - Nu ska vi ut på tigerjakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback