"VAD GOTT DU LUKTAR"

Ny vecka, sista praktikveckan och nej, jag klagar inte alls. Jag har underhållt mig med att göra ett trafikteoriprov, gick...inte alls bra. Gjort en engelskaläxa nyss och är äntligen klar. Jag har också fått en komplimang av den 40åriga mannen här -Gud vad gott du luktar. Det är ju lite charmigt. Tanken var nu att jag ska skriva Espinosa-reportaget och dricka varm choklad, höjdpunkten på dagen blir att luncha med Erik, så slipper jag sitta här och lyssna på allt skvaller om båtresan företaget var på. Vilka som var fulla och gjorde bort sig och sånt ni vet, det blir bara väldigt pinsamt. Men nu blir det ipod, espinosa och varm choklad.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback