TUESDAY; PLANES

Det är så himla skönt att måndagar går snabbt ibland. Vad har jag gjort idag liksom? Ingenting alls, om man bortser från körlektion, praktik och lite "ärenden" på stan (vilket vuxet ord, ärenden - vuxenpoäng). Men imorgon blir det andra bullar ska ni se. Jag ska försöka bädda rent i sängen, eftersom mamma och pappa har lånat den utan lov, det kan va något av det värsta jag vet, folk som sover i min säng alltså. Sen måste jag börja packa lite till för GBG, plugga trafikteori och städa i ordning på rummet. Vattna blommorna måste jag också göra, det börjar se lite kritiskt ut ser jag. Skriva klart min önskelista också, min släkt och pojkvän börjar bli lite stressade verkar det som. Men snart så lovers, snart så!

En liten tonårsförälskelse kanske, mest för att den verkar så enkel.

Men nu ska jag nanna, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA, VARFÖR har dina föräldrar lånat din säng? varför?

2009-11-24 @ 07:41:06
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com
Postat av: David

Köpte exakt en sån klocka till rebecca, den är riktigt snygg faktiskt!

2009-11-24 @ 11:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback