QUICK

Snabb dag idag.
Åkte till skolan och hade engelska c, pratade med lärarna om min APU-plats och vi kom överrens om att jag ska ge det en chans till. I en vecka och på torsdag nästa vecka ska jag säga vad jag tycker. Jag ska få ta med datorn och sitta och jobba med tidningen, stort +.

Nu sitter jag här hemma i sjukstugan, Rasmus var hemma idag för feber och huvudvärk. Mamma har galet ont i ryggen så jag tycker hon ska till en kiropraktor eller något men nej, hon tror att det kommer sluta med att hon blir förlamad. Och pappa har gjort illa knät så han skuttar på kryckor, något trasigt är det nog.
Men nu ska jag fortsätta kika lite  på vad som ska göras till tidningen (typ allt) och ja, börja med det helt enkelt.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback