PRESENT

Och så var den dagen över...det är helt sjukt vad snabbt allting har gått. Lovet bara svishade förbi, bara sådär. Nu är det 7 veckor kvar till jullovet. Massor av julklappar att handla och massor av saker att fixa. Jobbigt värre. Jag fick i alla fall klart ännu en sak till skolan, cv på engelska. I veckan måste jag få klart Johans present så jag inte behöver oroa och nojja mig för det längre. Men snart är allting klart och då är det bara att vänta tills den 19'e. Wie!

Nu ska jag läsa och fortsätta prata med Johan, <3
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Tack <3 Den är från Monki! Love it :]

2009-11-01 @ 20:37:48
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Johan

Du är en självklarhet i mitt liv just nu <3

2009-11-01 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback