PEPP

Hemma igen efter en väldigt fin helg.

Nu sitter jag i sängen, glor på Vem kan slå Filip och Fredrik, i övrigt hejjar jag på dem den här gången. Jag är lite trött på att de som vinner är överklassnobbar som inte behöver pengarna. Jag har precis glott på bloggkoll - 74 olästa inlägg. Men nuså är allting på sin plats igen. Jahapp, imorgon är det dags för praktik, är jag pepp? Näe. Kommer jag gilla dessa 4 veckor i Vingåker? Näe. Inte ett dugg. Jag kommer troligtvis längta något grönjävligt efter klassen. Jag är avis på de som fick vara här i stan och de som fick vara med varandra, buhu. Men lets göra det bästa av saken, ta med sin egna dator, hoppas på dötid och få skolarbete gjort. Nu hoppas jag att ingen av mina lärare ser det här, då får jag väl fan för det annars. Men nu ska jag peppa mig själv inför morgondagen, körlektion klockan 08.15.

Sound great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback