MORNING HAS BROKEN

Planen igår var att lägga sig tidigt så man skulle vara pigg idag till praktiken, jo tjena. My boyfriend höll mig vaken lite längre för att se Entourage, en serie som han är absolut frälst i. Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstod vad som var så fantastiskt bra men det är väl en kill-grej.
Nu sitter jag på praktiken, sömnvärk i knät och i båda underarmarna, det gör det bara lite svårt att skriva men det får gå ändå. Jag har ägnat de senaste 45 minuterna till att välja ett nytt illustrations-objekt, dricka en kopp varm choklad med head-boss (alltså de små chefernas far), letat bussar och tåg så jag kan ta mig till Johan på fredag och läst igenom min novell till svenska c. Nu tror jag äntligen att den är klar, faktiskt. 
Nu hade jag tänkt påbörja Kate Winslet som illustation, och någon annan på min egna dator.
Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback