HAPPYGIRL_91

IIIIH!!!
Jag har fått boka rondell- och halkkörning, glad tjej! Ett minus var att halkan var det sån kö på så jag har inte fått den förrän nästa år. Lite trist tycker jag. Man kanske kan glo runt lite och boka själv, vad vet jag. Annars är jag jävligt nöjd med dagen faktiskt. Nu ska jag försöka hitta någon mat i huset, äta mig mätt och därefter nörda trafikteori samt förbereda mig inför morgondagen. Det vill säga duscha och tvätta håret, packa klart allting tills imorgon och lägga fram kläder. Jag är banne mig en väldigt planerande människa!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul! Men du, min halka skulle egentligen vara igår, jag körde den på höstlovet istället. Om du har tur finns det sådana som bokar om sina tider! :)

2009-11-20 @ 08:36:08
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback