GÖTET

Back from Götet! Jag älskar den staden, så galet härlig och trevliga människor framför allt. Inget stress i 180 knyck som i Stockholm utan lugnt och fint helt enkelt. I vilket fall har jag och Johan haft mysigaste helgen på länge, helt fruktansvärt skönt att få ha karln lite för sig själv ibland. En hel del shopping och lite svid i plånboken, men det var det värt. Hotell Riverton är förresten något jag kan rekommendera skarpt för er som gillar trevlig personal, madrass över hela sängen och ett helt okej promenadavstånd till staden. Inga minus här inte. Jag drar nog en lite mer ingående recension av resan imorgon eller så. Lite kändis-spotting - Therese Ahlshammar och Lyxfällan-Charlie. Yey!

Nu börjar en ny praktikvecka, den sista! Sen ska jag ösa skit över dem i mitt omdöme.
Nu: SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback