GHOST

Hemma från praktiken och en massa annat. Jag hade körlektion - gick prima och dessutom så var jag och fixade en present, hemlis. Var på Synsam också och fixade till mina glasögon, de var lite glappa sådär. Men nu är allt fixat och sitter hemma istället. På tal om något helt annat. Jag tror det spökar i mitt rum, eller i huset. Strunt samma. Jag vaknade i morse av att min fotoskärm stod på och gick, det kan nog ha varit jag själv som var uppe och traskade men klockan 5, jag menar hallå, så tidigt går man väl inte och yrar heller. Men vad vet jag? Jag är lite virrig av mig, men nej, jag tror det är spöken och andar i mitt rum helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: erica talvis

Samma sak på mitt rum. Jag är lite mörkrädd så jag drar aldrig ner rullgardinerna när jag sover ensam, för det blir verkligen kolsvart då. Anyway. Sen vaknade jag klockan halv 4 en natt och då var rullgardinen vid min säng nästan helt neddragen, bara 20 cm kvar typ, jag sov med tv och lampa tänd hela natten. Jag ha fortfarande svårt att sova även om det inte har hänt något mer. Mamma tror att jag gjorde det i sömnen, men jag går aldrig i sömnen.

2009-11-23 @ 18:07:13
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback